FAQ

FAQ

Min Saldo bliver ikke opdateret
Lukning af konto og udbetaling
  • På vores side: terms
    står der: Du kan altid slette din profil og få udbetalt evt.
    overskyden på din konto mod et gebyr på 50.-
    det vil sige hvis du har for eksempel 87kr, på din madkonto kan du få 37kr udbetalt.
    Hvis du har 0kr på din madkonto koster det dig ikke noget for at lukke kontoen.

Min email eksistere ikke og glemt kode virker ikke
  • Hvis du oplever dette bedes du kontakte os på onlineskolemad@hotmail.com
    og vi vil løse problemet indenfor 72 timer.
    Hvis du ikke har været logged ind i 2 år vil kontoen blive slettet.

Madkonto
  • Madkonto er din konto hvor du fylder penge i og kan se hvor meget du har til rådighed.
    Du kan gå ind på din madkonto ved at logge ind som bruger med din email og kode

Hvilke browsere understøtter vi
Hvordan sletter jeg browserhistory, cache og cookies.
Hvordan Bestiller jeg?
Hvordan logger jeg ind?
Min Profil
  • Her kan du ændre alle dine oplysninger

Skoler og klasser
  • Det er vigtigt at i ændre selv skole og klasse på jeres børn.
    I kan gøre det i "Mine Børn" og trykke Rediger

Afbestilling
  • Afbestilling
    Du kan afbestille eller ændre i din bestilling, til midnat

Hvilke kort modtager vi
  • her kan du se de række kort vi modtager du kan også finde det nederst på siden i højre side

Opret eller slet barn
  • Her kan du se hvordan du opretter, rediger og slette barn, https://www.youtube.com/watch?v=7TVBakOjMF8
    Husk altid at rette klassen hver år, børnene er ikke så glade for at høre de kun går i 3. klasse, når de er i 9. klasse.